For at en ejendom som vores kan fungere, bliver vi nødt til at have arbejdsdage, hvor nogle af de større opgaver og hverdags arbejder bliver taget til bunds. I Sundbyvang har vi 3 arbejdsdage om året, og man skal deltage i minimum 2 arbejdsdage for at kunne opretholde konceptet for Almen Bolig+
Arbejdsdage i 2021, ligger på dagene:
- 18. april
- 19. juni
- 19. september
Retningslinjerne for opgaver inden arbejdsdagen, hvis man ikke kan deltage:
– Hvis en beboer ikke har mulighed for at deltage på arbejdsdagen, men ønsker en anden opgave, skal der sendes skriftligt afbud på E-MAIL til bestyrelsen (AB1075-3@kab-bolig.dk) senest 14 dage før arbejdsdagen. Herefter får de husstande, der ikke kan deltage på selve dagen tildelt en opgave.
– Opgaven skal være løst inden arbejdsdagen. Når den er udført sendes dokumentation på mail til bestyrelsen, hvorefter man får sit kryds.
– Ved afbud senere end 14 dage før, er det ikke muligt at få en anden opgave, og man betragtes som udeblevet på arbejdsdagen.